dimarts, 11 de setembre del 2007

Presentació

Sovint em passa que veient o escoltant a algú, faig els meus raonaments, ara estic d'acord ara no, això amb matisos.... i així es va construint el meu criteri, ja em va bé, però si vull influir d'alguna manera en el meu entorn immediat, ho haig de comunicar, ho haig de fer saber a altres persones, sotmetre-ho al judici del punt de vista d'altres, que ho retorçaran, li buscaran les voltes, ho aplaudiran. Sigui quin sigui el resultat, alguna cosa s'haurà mogut, haurem guanyat alguna cosa, s'haurà "enriquit" (cueces o enriqueces, que deia l'anunci), dons enriquim...

Intentarem des d'aquest blog enriquir-me de criteri, compartint amb vosaltres,estimats lectors, aquestes reflexions que fins ara bullen dins de les parets del meu crani.

Són reflexions sobre coses que passen a la gaia vila d'Arenys, el meu poble, que no deixa de ser el mateix que passa al meu País, però a menor escala.